18 Mart 2013 Pazartesi

Napolyondan Özlü Sözler


Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister.

Ahlakın olmadığı yerde kanun işe yaramaz.

Ahlaksız insan, başaramayacağı işi üstlenen insandır.

Akıl ve zekanın ne olduğunu çok araştırdım. Nihayet bunun düşünceli cür'etten başka bir şey olmadığını anladım.

Akka'da durdurulmasaydım, bütün Doğu'yu ele geçirebilirdim!

Alkış, oy değildir.

Asker olmak, sonra asker olmak, yine de asker olmak gerek.

Askerler! Tarih size bakıyor.

Askerlerim çocuklarımdır.

Askerliğin ilk sıfatı yorgunluğa tahammüldeki sebattır; cesaret ancak ikinci sıfatıdır.



Askerlik bilgisi toplulukların, muayyen noktalara göre hesap edilmesidir.

Asla vicdanınızın sesini kendinizden uzak tutmayın.

Aslında büyük bir soru yerinde durmaktadır: Kim İstanbul'u elinde tutacaktır.

Az bilgisi olup çok konuşan, parası olmayıp çok harcayana benzer.

Babam ahlaktır annem ahmak.

Bağnazlığı kökünden yok etmek için uyutmak gerekir.

Bana iyi analar veriniz, size iyi vatandaşlar vereyim.

Bana Türklerden kurulu bir ordu verin, size dünyayı esir alayım.

Barış demekle dünyada barış olmaz.

Başarılarım gençliğimdeki hayallerimin ürünüdür.

0 yorum:

Yorum Gönder